söndag 14 oktober 2012

Oj, vilken vecka

Japp, så var denna veckan slut. Veckan som började med skoskav slutade med feber och halsont. Jag har legat hela dan i soffan, med ont i varje liten cell i kroppen... Nu har jag i alla fall krattat mig upp för ett litet inlägg här.

Emellan "allt elände" har det varit en mysig och innehållsrik vecka. Tisdagskvällen tillbringades med mina goa tjejkompisar - ja, vi kallar det junta men någon sömnad är det inte tal om... =)  Onsdagen var jag - som jag tidigare sagt - på en väldigt bra föreläsning om klokhet, och sedan var det alltså dags för två dagar i Stockholm med mina systrar. Som vanligt hade vi det jättemysigt och roligt! Torsdagskvällen var vi på Tyrol och åt mat och såg på Björn Skifs och Lennie Norman - oj, vilken fantastiskt bra föreställning! 🌹🌹🌹🌹
Underbara dagar alltså! På väg till båtbussen gick vi förbi Hötorget och en bukett rosor fick följa med hem. Så dem har jag njutit av idag, från soffhörnet, de stunder jag varit vaken...
Nu - dags för sängen...

10 kommentarer:

  1. Stefan Einhorns böcker är väldigt bra, så jag förstår att föreläsningen var bra också!

    Hoppas att du kryar på dig snart! Inte hälsosamt att hinna med så mycket kul på en vecka... ;-)

    Hösthälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  2. Stackars dig! Men vilken tur att du fick gjort allt det roliga innan febern slog till. vacker bukett med rosor, som passar perfekt i din mysiga hörna.
    Krya på dig.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Hoppas du kryar på dig snabbt.
    Ja det var roliga två dagar vi hade i Storstaden tillsammans med
    världens bästa systrar.

    Kram på di

    Ingela

    SvaraRadera
  4. Vilken trevlig vecka trots att du var dålig. Det tar ju udden av det mesta. Hoppas du snart är på benen igen och glöm inte... tunna ullstrumpor på:)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Krya på Dig o sån tur du köpte rosorna med hem- Ngt att kika på o minnas det trevliga
    Ninnekram

    SvaraRadera
  6. Det låter som härliga dagar i storstaden! Krya på dig nu!

    SvaraRadera
  7. Tur att skoskavet läkt, några dagar till sen är förkylningen borta, förhoppningsvis.
    Kul Stockholms-helg, Björn Skifs är min stora idol, vem hade inte velat vara där, lyckansost !
    krya på / Eva

    SvaraRadera
  8. Skoskav och sen feber på det usch vad jobbigt. Lite Björn Skifs kan ju alltid muntra upp. Krya på dig nu.. Kram Pia

    SvaraRadera
  9. Så mycket trevligheter, synd att du skulle gå och bli dålig på det. Krya på dig. Kram

    SvaraRadera
  10. Ja, den föreställningen hade man ju velat sett. Björn Skifs är en stor
    favorit!
    Sköt om dig nu så att du inte får ett återfall utan blir riktigt frisk.
    Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!