lördag 16 mars 2013

snart påsk...

 
Snart dags att ta fram påskpyntet hörrni! Tyckte det nyss var jul men det är ju tidig påsk i år så det är väl inte så konstigt. Det här är lite bilder från förra året, får se vad som åker fram i år. Det blir nästan mindre och mindre varje år, men några små tuppar åker det nog fram. Och de här små "påskkällingarna" måste få komma fram, gillar dem verkligen!
 
påsktupp från Indiska
 
Hoppas ni får en trevlig lördagkväll! Själv skall jag gå och lyssna på Petra Marklund, som är på Wisby Strand i kväll.

6 kommentarer:

  1. Fint med lite påskpynt. Vi åker till fjälls över påsken, så här blir det inget pyntat. Men jag funderar på att plocka in lite körsbärsris!//kram maria

    SvaraRadera
  2. Härliga påskbilder...hoppas kvällen blev toppen...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  3. Oj oj har du redan börjat pynta, men så klart påsken är om två veckor.
    Och den har en kortare period än julen.
    Det ser trevligt ut.
    Kram/ Eva

    SvaraRadera
  4. Mysiga påskbilder! Här blir det ytterst lite påskpynt som vanligt!
    Hoppas våren kommer samtidigt med påsken:))
    Ha en fin söndagkväll!
    Kram Margot

    SvaraRadera
  5. Å hur kunde jag missa det, tycker hon är så himla bra. Men men sån är livet det kommer fler tillfällen och jag hoppas du hade det bra, Karin

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!