fredag 28 juni 2013

Fredag igen!


Fredag igen - inte för att det gör någon skillnad när man har semester ;)
Här njuter jag av pioner i vaser, när jag väl är inne förstås. Jag fick ju knipa av en del efter regnet häromnatten, fast än har jag en del kvar i trädgården! Kändes lyxigt att få stoppa ner stora fina fluffiga pioner i min Rif-vas.

...och titta där kom en katt när jag skulle fota, precis som vanligt ;)

Hoppas ni får en härlig helg - och ni som har börjat er semester nu önskar jag en skön sådan!
 

5 kommentarer:

  1. Jomen, även om man har semester är det lite härligt med fredagskänslan, inte sant. Det är nåt speciellt.
    Är det samma underbara pioner som du har i högerkanten här på bloggen med texten "Jag älskar pioner..." under? Helt ljuvliga.
    Trevlig helg,
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kan det nog vara. Jag har tre rätt snarlika pioner, så det är väl nån av dem =)
      Trevlig helg till dig med!
      Kram!

      Radera
  2. Underbara pioner!!! Och underbara katter=))). /Knatten

    SvaraRadera
  3. Vill bara berätta att jag hittade min anteckning om den rosa pionen. Det ska vara "Edulis Superba" och efter att kollat lite så verkar det stämma...på min.

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  4. Du beskriver din pion så som jag också uppfattar min "Edulis superba"
    Olika stil på samma planta, och doftar alldeles, alldeles underbart. Så du kan nog utgå från att det är den:-)

    pionkram / Therése

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!