lördag 14 september 2013

Blomster på bordet

Några flox som jag tog in för en vecka sen står ännu rätt fint, medan de ute i rabatten nästan är vissna. Kan ju vara att de här inne har haft tillgång till vatten förstås =) , ute har det ju varit ovanligt varmt och torrt länge nu, och jag har varit dålig på att vattna rabatterna på ett tag nu, det är precis som att det här med vattning kommer av sig så här års.   
 
Tack alla som kikar in här - och jag blir så glad för alla kommentarer jag får! Nu blir det tyst här några dagar, jag skall ut och resa!
Kram
Gunilla

7 kommentarer:

  1. Så fint! Gillar flox:). Snygg vad du har där.
    Trevlig resa!!!!
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Jag har också plockat in några av de sista blommorna från rabatten. Man får ju passa på! Jätte vacker vas/glasburk förresten! :D

    SvaraRadera
  3. Så vackert och tacksamt med vita flox i vas. De står säkert lika fint när du kommer hem igen. Trevlig resa!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Flox är underbara ... tycker rådjuren också :-( Har nu gett upp striden och försöker med andra växter. Har bara en odlingslott, där jag älskar att vara. Just nu är jag inne på gräs, så vackert och vilsamt. Siv

    SvaraRadera
  5. Har sett vita flox på flera bloggar senaste tiden och tänkt: "Varför har jag inga vita flox? Var kan jag ha det?". De är ju så fina och doftar så fräscht. Måste skaffa.

    Ha en skön söndag. Kram!

    SvaraRadera
  6. Vackra flox, det är en blomma jag verkligen gillar. Doften och färgerna är underbara!
    Ha en trevlig resa!!
    Susie

    SvaraRadera
  7. Ramlade in på din blogg via en Google sökning, så vackert du gör omkring dej! Super inspiration, tack för en fin blogg!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!