onsdag 4 juni 2014

Nu är han här!

Idag har jag tillbringat min dag med den här lille killen, puh, jag börjar nog bli för gammal för småbarnsvalpliv. Mat fyra gånger om dan, ut och kissa en gång i kvarten typ.... men så sover de ju rätt mycket också... ;)
Katterna är väl måttligt roade...

hm, vad är det här för en liten parvel...?

Och Tjorven funderar nog också på vad det är husse har släpat hem nu igen...


 matte, vad skall ni med en sån där liten till? 

Noterade ni förresten att rosen Constance Spry har börjat att slå ut? Den är verkligen full med knoppar, så jag ser fram emot lång blomning! Ja, det lär komma fler bilder här på denna min favoritros... 

12 kommentarer:

  1. Lycka till med den lilla söta valpen.
    Constace Spry är en av de rosor jag har på min lista,över de rosor som jag vill ha.Den är så vacker.

    Ha det gott.

    Kramiz Marianne

    SvaraRadera
  2. VAd gulligt med en nu liten valp i huset, fantastisk ros du har , Karin

    SvaraRadera
  3. Helt klart jättesöt!
    Fin ros också.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Har precis "kommit ur" den intensivaste valpfasen. Jisses så roligt, jobbigt och härligt det var! Lycka till med den lille sötnosen!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vilken söt ny familjemedlem! Men fördelen med katter är annars att de klarar sig mera själva än hundar... ;-) Lycka till med den lille parveln!

    Rosen ser helt fantastisk ut! Har den lång blomning?

    Sommarhälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  6. Men jösses vilken söt liten Prick! Hur söt får man bli? Men det är mycket arbete, fick mms från vänner som har fått sin tredje Golden nu (dom har två gamla damer innan) och dom skrev också just det: är vi för gamla för valp? Er Tjorven har ju en så talande blick så det finns inte, man ser ju precis vad hon tänker.....med katten mer struntar i sånt där dravel som valpisar!
    Och så har du en Consance Spry! Valp och Spry, nu blev det mycket......
    Agneta kram

    SvaraRadera
  7. Gulligt inlägg! Ja vad har han släpat hem... Bebislivet blir snart unghundsliv och Phuuu då blir det värre. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Vilken liten goding!! SÅ söt! Åh, blommar din Constance redan?! Då måste jag ta ett snack med min:) Fast samtidigt gör det inget om det dröjer lite, jag har så mycket annat på gång:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. Ja du Tjorven, vad har de släpat hem?;) En riktig sötnos :)

    SvaraRadera
  10. Jag älskar valpar - trots att dom är jobbiga -men Tjorven ser så där lagom glad ut! Han var jättegullig och det måste ju vara lite chockartat för honom att först åka bil så långt och sen komma till ett nytt hem med massor av djur att lära känna. Var han van vid katter tidigare t.ex.?
    KRAM (till valpen)
    Susie

    SvaraRadera
  11. Oh, kors så söt man kan vara och förstås väldigt pigg:)
    Jo jag minns hur det var att ha valp, man är ju inte sysslolös iaf!!
    Såå vacker rosen är, en sån måste man nog också ha...

    Ha det fint,kram Marie-Louise

    SvaraRadera
  12. Grattis till nya lilla livet, vilken sötnos! Lika söt som Constance!

    Ha en fin nationaldag och en glad pingst!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!