torsdag 2 april 2015

En skär torsdag

Så -  nu har jag stämplat ut och tagit helg, härligt! Jag har sex lediga dagar framför mig, det är inte dumt, så nästa vecka blir också kortvecka, me like...;) 
Här i hörnet står ytterligare ett påskris, det blev visst tre sådana här hemma i år. Fjädrarna tar upp det rosa både i tavlan och kuddarna...Lite fint när det matchar tycker jag ;)
I kväll kommer gubben hem för påskledigt, så nu får det bli en svängom med dammsugaren. Igen får jag väl säga, den körs nästan varannan dag, det blir mycket smuts och hår, av både hundar och katter...

3 kommentarer:

  1. Så vackra bilder. Härligt med långledighet. Själv ska jag jobba i påsk, men har ju haft min långledighet nu innan. Men ett ryggskott har gjort att ledigheten inte blev som jag tänkt mig. Men inget att hänga läpp för. Bara att hoppas att nästa långledighet blir bättre. Glad Påsk.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så vackra foton! Härligt med lite påskledighet. Önskar dig en solig och trevlig påskhelg!

    SvaraRadera
  3. Underbara bilder......=)
    Go å gla påsk....!!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!