måndag 25 maj 2015

Massor av blommor och min byst

När man passerat 50-årsåldern kan man väl få unna sig en ny byst... eller? Men först några bilder på min fina buskpion, Da Hu Hong, 10 år gammal och med rekordmånga blommor i år! 


...och se där, där har vi min nya byst! För ni trodde väl inte att det var något annat ni skulle få se hoppas jag... ;) 

Nåväl, jag hade en del presentcheckar kvar sen i höstas när jag fyllde år, och jag har länge gått och sneglat på en sån här, så jag slog till!

Ser ni lilla fågeln som badar? 
 
Nybadad pippi

Nu står hon där och blickar ut i trädgården. Och om någon månad blommar rosen, det blir nog fint ihop! 

4 kommentarer:

  1. Jättefint! Så underbart stilrent och vackert. Så som bystar ska vara efter 50 Fniss! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Verkar lite blyg där bakom bladen! Men fint!
    Ha det gott, kram Ewa :)

    SvaraRadera
  3. Innan jag åkte in på lassis så såg jag att min trädpion - som jag inte vet vilken färg den har, den är frösådd - hade flera knoppar. Så i morgon måste jag ge mig ut på en liten prommis i trädgården. Jag hoppas på en rosa, men med min tur så är det väl en vit.....
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  4. Vilken underbar buskpion,o så vackert med bysten vid sidan om,blir säkert helt underbart när rosen blommar.

    Ha en skön helg.
    Kram Marianne

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!