tisdag 19 maj 2015

Planterat


I gassande sol stod jag här häromdan och planterade...Det kan man inte tro nu, nu är det plötsligt kallt och blåsigt... Det ändrar sig snabbt! Men nu har jag i alla fall planterat några sommarblomster, hör du det Vädret! Sommarblomster!! 


Några petunior och några lisor blev det till att börja med. 
Och så var jag på loppispremiär i helgen! Några stolar, en vattenkanna och lite annat smått och gott blev det. Har inte riktigt bestämt vad jag skall göra med den här stolen, om den skall målas och få bo inomhus eller om den skall få vara en sliten trädgårdsstol... Vi får se! 

4 kommentarer:

  1. Snyggt med en sliten trädgårdsstol tycker jag... Och håller med dej.. Var är värmen?? /Knatten

    SvaraRadera
  2. Väldigt vacker stol. Härligt att plantera sommarblommor när solen skiner i alla fall. Nu är jag så trött på kyla och regn. Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Vilken fin planteringshörna du har. Håller tummarna för att Lisorna inte blåser sönder. Har satt violer och gräs idag, men inte riktigt fått suget efter sommarblommorna än.
    Allt gott
    Anette

    SvaraRadera
  4. Ja, nu är det dags för sommarblommor, får väl hålla ett öga på temperaturen bara... Fin hörna du har att fixa med plantor i!
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!