fredag 5 februari 2016

Färgklick

Med en färgglad bukett tulpaner önskar jag er en riktigt skön helg! 

Att jag unnar mig en bukett tulpaner i veckan, är väl inte direkt någon nyhet...
Och jag är helt tom i huvudet på vad jag skall skriva om för nyheter... Som då är temat om man vill vara med i Blommig fredag... Mina planer inför sommaren har jag ju redan nämnt, det blir en badtunna här i trädgården, om allt nu går i lås - jag tror det nämligen inte förrän den står där! Och några växter eller träd till trädgården har jag ju inte köpt ännu, säsongen har ju inte börjat! 

Men nåja -  fredag är det ju, och blommig är den som ni ser, så det får väl räcka med det! 

12 kommentarer:

  1. Härligt med färgrika tulpaner som piggar upp !
    Men du - så söta tomtar i förra inlägget, förstår att du håller dom kär!
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna för att årets nyhet för er blir en badtunna:)
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  3. Jättesöt bukett. Så mysigt det låter med en badtunna.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Vilken nyhet en badtunna hum lite för stor kanske hos mig annars skulle det nog bli nästa års nyhet
    Ha det got i helgen
    Kram Meta

    SvaraRadera
  5. Det er jo tulipantid :)
    God helg!

    SvaraRadera
  6. Tack för den fina buketten, den lyser upp en fredag kväll!
    Allt gott!

    SvaraRadera
  7. Krispig och fin färgklick. Tulpaner är ju aldrig fel. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker och färgstark tulpanbukett. Helt underbar. Ha en fin helg.

    SvaraRadera
  9. Finns det något vackrare än en tulpanbukett?? Tror inte det ..
    Jag önskar dig en underbar helg!!

    SvaraRadera
  10. Underbar tulpanbukett - måste nog köpa mig en idag!
    KRAM och trevlig helg
    Susie

    SvaraRadera
  11. Det är något visst med tulpaner de ger en föraning om våren.
    Härlig färg

    Trevlig helg

    SvaraRadera
  12. Härliga tulpaner så fina! Bra tolkning för vad vet vi om allt nytt som ska komma.
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!