onsdag 15 juni 2016

Nu nalkas ljuva sommar!


Jag har fått en fin korgstol av pappa, som de hade tröttnat på! Tackar och bockar, den blev perfekt här på altanen, och med en ny dyna från Berså Butik, blev det en skön plats...
... och så här ser utsikten ut. Rätt ok! 
Idag börjar sommarlovet för mina barn, och igår var sista skolavslutningen på mellanstadiet för min yngsta... I höst börjar hon i högstadiet! Inte utan att det kändes lite vemodigt... 

Så idag är vi lediga alla tre, och jag jobbar bara i morgon med, sen börjar min semester!! Och i morgonkväll kommer mannen hem också, från Kosovo. Han är hemma över midsommar, sen tar han en "liten" sväng" tillbaka på ett par veckor, innan han är helt klar med sin utlandstjänst! 

2 kommentarer:

  1. Åhhh så fin stol! Jag har letat efter en sån länge nu men ack så svåra att hitta...de nya är ju galet dyra. Nåja njut nu av sommaren i den sköna stolen och det låter som ni har några härliga veckor framför er :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Stolen hittade sin plats, blev riktigt fin.
    Ha en fin semester / Marika

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!