tisdag 14 februari 2017

En kärleksfull dag

Ja, det hoppas jag att ni har haft idag! Här på Gotland har vi haft en ljuvlig dag, vädermässigt. Nästan helt stilla och så sol på det, och fågelkvitter - jag fick nästan lite vårkänsla i kroppen när jag hörde det, det är nog det bästa ljud jag vet! Sen var det ju rätt bitit kallt, men ändå! 
Har ni fått något godishjärta idag, annars får ni en skål här!
Och har ni inte fått någon blomma idag, så kommer det en fluffig pion till er här!

Tack för att ni kikar in här hos mig, alla fina bloggvänner! Det glädjer mitt blogghjärta!

4 kommentarer:

  1. Tack för godishjärtanen och pionfluff:) Det är alltid lika trevligt att kika in hos dig.
    Ha en fin Alla hjärtanskväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Tack, både hjärtat och blomman värmde. Jag har nämligen inte fått något sådant idag. Vi - alltså båda - glömde bort det. Men i morgon ska gubben min till Visby för röntgen så jag hoppas han kommer ihåg det då!
    Idag var vi istället till Fole och köpte grönsaker, samt till Klintehamn och en syateljé. Där emellan hann vi med en härlig skogtur med Santos - så jag klagar inte!!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  3. Tack, jag tar ogenerat för mig av godiset. :-)
    Önskar dig en fortsatt härlig dag och en fin vecka.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  4. Vilken bakelse du delar med dig! Jag har hittat dig precis i dag och blev helt kär i dina fantastiska bilder. Jag älskar också rosor och pioner......men lyckas aldrig i min trädgård. Jag måste nog börja tänka om lite vad det gäller trädgården. Läste att du inte var intresserad av den där du bodde förut. Vill du dela med dig av nybörjartips mottages det hjärtligt. Även kanske berätta var du inhandlar dina rosor o pioner. Samt skötselråd. Alltså nu har du en ny följare. Tack för att du finns och delar med dig. Kram Marie ����

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!