onsdag 29 mars 2017

Trädgårdsinspiration

Trädgårdsinspiration behöver vi väl, så här års när vi står i startgroparna till en ny säsong. Och efter gårdagens fula bild behöver vi något vackrare. Jag var på några "Öppna trädgårdar" i somras, och jag tänkte visa er bilder från två av dem. Först går vi hem till Camilla och Staffan, som har en underbar trädgård som ligger i ett villakvarter i Visby. Syrsans trädgård heter den, och är på 900 kvm. Titta och njut! 








Visst är det en mysig trädgård, så lummig och ombonad, med massor av olika rum! 

3 kommentarer:

  1. Sikke en skøn have med mange detaljer:)

    SvaraRadera
  2. Härlig trädgård med roliga saker och ting.
    Jag har en gungande dam, något liknande som jag köpte av en bloggvän.
    Lyktor i trädgården gillar jag också, tänk vad vi människor grejar i våra trädgårdar, nu de senaste 20 åren blir det mer och mer.
    Vi vistas ju mera ute på sommaren och då vill vi ha det mysigt.
    Må väl/ Eva

    SvaraRadera
  3. Håller helt med dig, så mysigt och inspirerande! Damen i gungan är lika frodig som trädgården!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!