torsdag 23 mars 2017

Vill du vinna en bok?

Så här i bokreatider, har jag fyndat några böcker. Och varför inte dela med mig av ett par exemplar? Som ni vet gillar jag både trädgård och bakning, så därför blir det två olika böcker. Boken Sommarens söta med många fina recept och vackra bilder, samt boken Trädgårdstoppen, som visar trädgårdsinspiration från tio olika trädgårdar runt om i Sverige. Man kan vinna en av böckerna. 
Vilken vill du helst vinna? 

För att vara med i utlottningen skriver du en kommentar här (skriv gärna vilken bok du helst vill vinna också, om det spelar någon roll för dig), länka med den här bilden på din blogg, eller på din facebooksida/instagram om du inte har någon blogg. 

Dragning sker den 1 april, och det är inget aprilskämt, lovar! 😜

14 kommentarer:

  1. Det är klart att man behöver en trädgårdsbok till - dom kan man aldrig få för många av!
    Just nu läser jag Hannu Sarenströms bok Trädgårdslycka. Ja, jag läser faktiskt ALLT, inte bara tittar på bilderna!! *fniss*
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Jag har tittat lite bakåt i din blogg och inser att det var ett tag sedan jag hälsade på hos dig!
    Har inte varit så aktiv på bloggandet och att läsa bloggar ett tag men nu börjar jag bli piggare igen och ska försöka läsa ikapp hos alla.

    Men oj vad ni har fått vår!! Här är det långt kvar innan vi törs ställa ut penséer! Men som jag längtar!
    Samtidigt har jag kännt det lite skönt att det är ett tag kvar innan trädgården vaknar då jag inte haft den rätta orken ett tag.
    Ni har verkligen lång vår i södra Sverige. Hos oss är det vinter, vårvinter och sen vår typ en vecka. Sen exploderar sommaren fram och det är så mycket man vill hinna!
    Lite längre vår hade jag inte sagt nej till då det är min favoritårstid!

    Kul att du lottar ut böcker! Bägge ser bra ut men sommrens söta är nog den jag skulle vilja ha om jag vann! Har hört att den ska innehålla många goda recept!
    Ha en riktigt bra fredag och en toppenfin helg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  3. Jag är gärna med och prövar lyckan :)
    Med både en matblogg och trädgårdsblogg så passar båda böckerna mig som handen i handsken ;) men ska jag välja en så är det den med recept i, för jag känner mig något mer bekväm bland vispar och kastruller än i rabatterna.

    Ha det gott!
    /Birgitta

    SvaraRadera
  4. Så kul med en utlottning! Såklart jag vill vara med och pröva lyckan! Båda passar mig så jag skulle bli jätteglad vilken av dem jag vann. Så jag länkar och håller tummarna!
    Man tar ofta för givet att alla vet om det man själv känner till, som nu den förnämliga Bokbörsen. Där kan man hitta sånt som inte finns på förlagen längre. Jag har handlat genom dem flera gånger med utmärkt resultat. Så glad att jag tänkte på att tipsa om siten!

    Snart är det vår här också!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Så klart man vil vinna en bok. Om jag har tur önskar jag trädgårdsboken.
    Jag har läst din blogg länge men aldri kommenterat förut.
    Trevlig hälg!
    h.Anne-Mari

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du vill vara med i utlottningen! Hur hittar jag din blogg?
      Hälsningar Gunilla

      Radera
  6. Vad roligt, jag är gärna med och jag är mest sugen på trädgårdstoppen-boken, tyckte att det var en trevlig trädgårdsserie. Trevlig helg! /Charlotte

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för ditt meddelande, länken tillagd. Trevlig helg! Charlotte

      Radera
  7. Är gärna med på utlottningen och trädgårdsboken låter toppen.
    Ha en fin helg /Marika

    SvaraRadera
  8. Deltar i utlottningen! Samlar på trädgårds böcker så trädgårdsboken
    låter toppen! Trevlig helg!

    SvaraRadera
  9. Nu verkar det som om de flesta vill vinna trädgårdsboken och det vill ju jag också! Ett inspirerande teveprogram som jag önskar kom tillbaka. Som tur är finns det på play.
    Jag beställde faktiskt ekorrar i keramik efter att Peter Englander varit i en keramikers trädgård i Borgholm. Borde kanske få upp dem i trädgården snart ...

    SvaraRadera
  10. Deltar gärna i utlottningen. Båda böckerna verkar intressanta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du vill vara med i min utlottning, hur hittar jag din blogg?
      Hälsningar Gunilla

      Radera
  11. Klart jag vill vara med och jag vill gärna vinna trädgårdstoppen. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!