onsdag 21 juni 2017

Jag har en rabatt! (och så några djur...)

Nu har mina nyinförskaffade nävor börjat blomma, i nya Rosenrabatten. Här är Trädgårdsnäva Spinners. 

Trädgårdsnäva Rozanne. 

...och släktingen Azure Rush. 

Än ser det lite glest ut, men nu när jag tagit ner stängslet känns det äntligen som att jag har en rabatt här! Nu får vi hoppas att valpen och de andra fartdårarna förstår att det är en rabatt nu, och inte en genomfartsled...


Här skuttar hon fram, den goda Sonja! 
 Man kan se väldigt oskyldig ut... 
Jaha, och vem kommer här och vräker sig, om inte den gode Harry... Man får nästan fösa undan honom om man skall komma åt tangenterna... Gosegubben! Som precis nyligen fyllt ett år! Och som inte det är nog har han fått ett eget instagramkonto... ja, jag vet, jag är en sån där galen kattmänniska... 😆Som tydligen inte har nog att göra... Om ni vill kika in där så heter han _katten_harry. 

2 kommentarer:

  1. Snyggt, det kommer bli toppen när det växt till sig lite. Sonja är så himla fin, verkar vara en härlig hund. Och Harry har förstått hur man ska ta livet 😃
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Det tar sig i rabatten minsann. Ja det tar ett tag för djuren att fatta var man får gå och vara. Kraaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!