fredag 4 augusti 2017

12+12=24

Ja - tänk att vi fått så mycket regn på ett dygn, 12 mm igår och 12 mm idag! Regnet idag var ett riktigt störtregn, som var över på ett par timmar. Jag hann klippa gräset och rensa i en rabatt efter jobbet, innan det mulnade på. Och nu skiner solen igen! Dock blåser det något enormt, så det är lite höstkänsla nästan, fast varmt! 

Glad är jag i alla fall för regnet, vi tackar för det! Och glad för att det är helg! Nu skall det bakas lite inför morgondagen, vi har ju ett födelsedagsbarn här. 
Önskar er en skön augustihelg! 

2 kommentarer:

  1. Äntligen! Så skönt!

    Ha en fin helg.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Här har det också kommit massor med regn, men jag hade tur (eller var det skicklighet kanske) som han klippa gräset när det hade torkat upp lite i förrgår. Sen kom det massor med regn på natten och åskade också. Idag ska jag försöka klippa bakom garaget om gräset är torrt. Det är egentligen gubbens avdelning, men han ska på återvinningen och sen passa på att handla i Hemse och sen ska vi till grannarna på "fika". Nu kan vi inte skjuta på det längre - dom åker hem i morgon!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!