tisdag 21 november 2017

Snart advent!



Tänk att det är första advent i nästa vecka, helt otroligt vad tiden rusar iväg! Det som nyss var sensommar... ja, jag var ju i alla fall alldeles nyss ute och fixade i trädgården... och än blommar några rosor på tappert där ute. Men faktiskt börjar jag så smått längta efter att julpynta, det börjar klia lite i fingrarna, "adventspyntarfingrarna"... Men jag har inte gjort det ännu, bilden är gammal! Nej, jag får allt försöka hålla mig till adventsveckan i alla fall, men då går jag "all in" med hyacinter och annat grönt, ser fram emot det. När tänker ni börja pynta? 

1 kommentar:

  1. (Viskar tyst) det har jag redan gjort, i helgen som gick... Jag brukar alltid vara ute i sista minuten och så blir det stressigt och inget mysigt alls. Så i år adventspyntade mina två yngsta och jag i lugn och ro medan det strilregnade ute. Hur mysigt som helst! Fast baka lussekatter och pepparkakor sparar vi någon vecka till.
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!