söndag 31 december 2017

Ett sista inlägg


Ett sista inlägg, för 2017. I morgon vänder vi blad, som det brukar heta... Ett nytt år, med nya möjligheter. Inga nyårslöften från min sida, det är liksom ingen idé har jag lärt mig med åren. 

Man får göra så gott man kan helt enkelt. Så gott man kan, utan att slå knut på sig själv. Så gott man kan, som att vara en god medmänniska. Som tar hand om de sina, men även sig själv. 
Man får försöka se glädjen i det lilla, jag tror att man helt enkelt blir gladare av det. Försöka se det positiva, och tro gott om mänskligheten. 
Det är inte alltid så lätt, men om man själv försöker kan det sprida sig. Som sagt, man får göra så gott man kan. Så gott man kan, orkar och förmår. 
💖

Med det - en önskan om ett Gott Nytt År till alla mina läsare. Jag är så glad att ni tittar in här! 

8 kommentarer:

  1. Gott nytt år! Och tack för all härlig trädgårdsinspiration du har bjudit på under 2017.
    Kram från Anna-Karin (som läser troget, men är dålig på att kommentera...)

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År! Ser fram emot fortsatt inspiration från dig under nästa år!
    Nyårshälsningar
    Elisabet

    SvaraRadera
  3. Gott nytt År min fina gotlandsvän!

    Ha ett fint slut!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Nytt år, nya möjligheter! Klart 2018 blir ett bra år, eller hur?!
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera
  5. God fortsättning! Å tack för den trevliga läsningen som dina blogginlägg ger!
    /Camilla

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack, vad glad jag blir! God fortsättning till dig med! /Gunilla

      Radera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!