fredag 19 oktober 2018

Just nu

Jag är inte ute i min trädgård mycket just nu, skall jag erkänna... Vädret är ju underbart så jag vet inte vad jag skall skylla på... 😆 

Och vackert är det ju med alla häftiga färger! 


Men all frukt och alla nötter är omhändertagna, och jag har inget projekt på gång. Jag brukar ju ha en massa idéer inför kommande säsong, gräva nya rabatter eller sätta lökar så här års, men tja, har en inte lust så har en inte... 😉 




Men vem vet, lusten kanske ännu kommer. Jag har ju varit ute och grävt långt in i november förut, så vi får väl se! 
Och nu är det helg! Förutom att min pappa fyller år, så har jag inget på programmet. Båda barnen är bortresta och mannen jobbar en del av helgen, så jag får roa mig själv. 
Trevlig helg! 

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en jättefin helg. Underbara bilder.
    Jag har nästan inte varit ute något alls i vår nya trädgård, har lite lökar som ska ner i jorden. Men jag kan inte hitta min trädgårdsspade, troligen har jag tagit med den till landet. För inte skulle jag ha trädgård så snart igen:)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga höstbilder. Trevlig helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Nä ibland tryter inspirationen och orken, så är det bara...men det gör inget!
    Härliga höstbilder du bjuder på och ha nu en skön helg :)
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Härär en till som inte gör mer än jag absolut måste just nu! Har aldrig varit speciellt ingtresserad av trädgården på hösten, men det blev lite bättre efter det vi flyttat hit - höstarna är varmare och längre än i Stockholm normalt. Men i år så är ingenting kul - förmodligen beroende på att jag får så ont när jag gör nåt. Fast jag får ont när jag inte gör nåt också...lite moment 22 alltså!
    KRAM/Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!