måndag 4 februari 2019

En vacker vinterkväll

I lördagskväll var det nästan magiskt ute, snöfall hela kvällen och då det var nära nollan så blev träden så där ljuvligt snötyngda. 
Innan jag gick och la mig tassade jag ut och fotade några bilder med mobilen. Såg fram emot en härlig promenad på söndagsmorgonen, i det vackra vintervädret. Men icke, när jag vaknade var det plusgrader och slask, och inte speciellt vackert längre. 


Ja, så kan det gå, underbart är kort och vad har man lärt sig av det? Vänta inte! Gå en promenad mitt i natten om det är vackert då! 😏

4 kommentarer:

  1. Ja vintervitt och vackert! Bilen var som en enda stor igloo i morse o inte fick jag upp bildörren heller! Nåja, bara att bita ihop och fortsätta skotta...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Jotack! Snö överallt och massor av den också. Fast det är fint, jättevackert. Lite jobbigt att skotta bara. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Så smukke aften billeder. Utrolig hyggeligt.

    Smuk eftermiddag
    Charlotte

    SvaraRadera
  4. In the city where I live, no snow falls. I only saw snow once, and for a short time.
    Wonderful photos.
    Warm hugs
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!