torsdag 28 februari 2019

Ingen vanlig dag

Nej, verkligen inte! För 20 år sedan igår, blev jag mamma! Det låter väl som en klyscha, men jag minns det så tydligt, som att det var nyss... 

Efter paketöppning blev det gemensam familjefrukost. 

mmm, mangosmoothie, så gott! 

Den som fyller år får bestämma kvällsmat. Hon ville ha en "lyxmiddag". Såg framför mig en trerätters med hummer och oxfilé kanske, men så bestämde hon sig för sushi istället. Blev ju lite lättare för en annan som slapp laga mat eftersom det förstås blev hämtmat 😏. Har provat en gång att laga sushi själv men det gick sådär, så det gör jag nog inte om...😋 
Och till efterrätt  ville hon ha cheesecake, och jag skojade till det lite med 20 stycken ljus! 

4 kommentarer:

  1. Då får jag önska GRATTIS! Härliga bilder och och det blir nog en härlig dag också :)
    Kram från ett soligt Öland och Titti

    SvaraRadera
  2. Grattis till dottern. Så fint du dukat till henne.
    Kram Elzie

    SvaraRadera
  3. Grattis och vilken smarrig frukost o middag!
    Trevlig Helg
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh så gott med sushi. Jag brukar göra själv ibland. Roligt att fira dottern med sånt som hon gillar. Mangosmoothie lät ju supersmarrigt det med. Kraaaam Pia

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!