tisdag 26 februari 2019

Tulpaner på köksbordet

Nej, nu har det allt blivit väldigt uselt här med blogginlägg. Fattar inte vart dagarna tar vägen, och inget har jag att förtälja heller... Nåväl, får väl slänga in en tulpanbukett igen...😏
Lovade ju mig själv en bukett i veckan, innan man kan ut och plocka av det naturen ger. Men det har inte riktigt blivit en i veckan. Tycker helt enkelt inte alltid att Ica levererar fina tulpaner, och har inte heller tagit mig till en "riktig" blomsteraffär. 

Nåväl, dessa var fina, och med lite kvistar - också de från Ica - blev en fin bukett. 



Önskar er en fin dag! 

3 kommentarer:

  1. Jättesöt bukett. Jag kan inte få nog av tulpaner just nu:). Jag brukar köpa buntar på Bunches och binda ihop själv. Dyrare än Ica men billigare är en blomsteraffär.
    Dina söta katter kanske ställer upp på ett blogginlägg;)
    Ha en fin kväll
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Gillar när man sätter blommor i en kanna med handtag. Det liksom lyfter buketten på något vis. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. They look really cute ♥ Enjoy your week, Alexandra

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!