söndag 3 mars 2019

Firandet fortsätter

Idag har firandet av vår 20-åring fortsatt, med kaffekalas för släkten. Och som vanligt när den här damen får välja, så blir det choklad för hela slanten! 


Chokladmoussetårta med browniebotten, med salt kolasås och karamelliserade popcorn var det beställt så det fick det bli. Lite pillrig med fyra moment, men annars inte svårbakad. Ganska mäktig men gillar man chokladmousse så är den god! Receptet hittade jag här.


Underbara blommor fick hon, som jag fick njuta av en stund, innan de följde med henne upp på rummet... 😏

3 kommentarer:

  1. Men wooow vilken chokladfest. Just nu är jag sååå godissugen. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis till dottern. Men wow så mycket gott du bakat. Älskar choklad :) Jag har sett den där supergoda kakan, men tyckt att den verkar för svår ut att baka.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Wooow vilken härlig fikabuffé. Ser supergott ut! Kram //Tina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!