söndag 10 mars 2019

Startat säsongen

Ja, faktiskt har jag varit ute och påtat lite i rabatterna! Egentligen inte alls väder för det, och inte mycket att skryta med heller, jag gick ut en liten stund på lördagen och en liten på söndagen. Så mycket så att i alla fall rabatterna på framsidan nu blivit befriade från förra årets ris och kvistar. Men det blev snabbt för kallt för händerna (trots handskar förstås) men nu är jag på gång i alla fall! 
Och ja, det här är bilder från morgonpromenaden, så ni ser ju att vi inte har speciellt varmt... Men snön var borta och solen värme väl en aning sen på eftermiddagen när jag var ute. 

Kika gärna in här och läs om fler som kanske börjat sitt vårbruk. 

4 kommentarer:

  1. Nej, det såg inte varmt ut - men en otroligt vacker bild var det!
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  2. Sista bilden är så lockande både för blicken att följa och lusten att upptäcka längs stigen. Fin stämning i bilden :) Jag har använt torgvantar av alpacaull under de vanliga trädgårdshandskarna ute. Nu blir jag snabbt varm så händerna brukar hålla sig rätt så varma så.

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  3. Kyligt och grått här med, våren försvann! Den sista bilden är MAGISK! Vill gå där och drömma lite...
    Ha en glad helg nu :)
    Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!