torsdag 27 juni 2019

I rosornas stad


Alltså, så vackert i Visby nu! Rosor överallt man går... 

Här vid Drottens kyrkoruin  är de uppblandade med stäppsalvia och lavendel, ja det är så läckert så man nästan dånar...! 
Visbys kanske mest fotade gata? Fiskargränd. 


Och åt andra hållet. Rosor vart man går! 

Honungsrosen  i Botaniska trädgården. 

Ett blomhav i allsköns färger! 





Ingen ros men vacker ändå, tulpanträdet i Botaniska trädgården blommar just nu, visst är den väl rätt häftig! 

3 kommentarer:

  1. Vad ska jag säga ... hittar inte ord. Men när jag ser dina bilder så inser jag att ord är överflödiga, bilderna talar! Helt underbart! Tack för att jag fick vandra med dig bland rosorna i Visby.

    Ha en fortsatt fin dag bland doftande rosor!
    /Anita

    SvaraRadera
  2. Helt fantastiskt! Jag säger som ovanstående, ord överflödiga.

    Ha en rosdoftande helg.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Ja, vad säger man? UNDERBART!
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!