lördag 27 juli 2019

Värmen

Vädret igen...ja,  det är ju rätt så omväxlande i år, och nu har det växlat upp och blivit varmt igen... I skrivande stund är det 28 grader och i morgon skall det visst bli 31 grader! Nej, inte orkar man göra speciellt mycket inte. Men jag håller ut, i nästa vecka skall det bli svalare väder igen. Växlande som sagt. 

Gräset är ännu grönt, och klippas behöver det visst igen. Men det får vänta tills svalare väder inträffar. Slut på gnäll, nu skall jag packa strandväskan för en tur till havet. Där kanske det svalkar lite! 

3 kommentarer:

  1. Gillar när vädret är lite lagom varmt och det regnar en skur då och då.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Klart man ska vara vid havet i denna värme, själv väljer jag poolen idag. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Äntligen kan du klippa gräset igen och dessutom andas under tiden! Om ni nu har samma lika väder som vi. 17 grader nu och jag jublar! 24 som mest ska det bli idag och jag kan ha fönstren öppna hela dagen igen!

    Ha det fint!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!