onsdag 18 september 2019

Ingen vanlig dag

Nej, precis, för idag har det varit min dag....😏 Och pĂ„ morgonen vĂ€cktes jag av fĂ€rska scones, som dottern stĂ€llt sig och gjort, innan skolan, gulle! 💖

Men sen var det inte riktigt en vanlig födelsedag heller... För istĂ€llet för att jag for runt hĂ€r hemma och stĂ€dade, dukade och bakade tĂ„rta, sĂ„ la jag mig helt lyxigt i ett bad framĂ„t kvĂ€llen... Och sen Ă„kte jag till mina kĂ€ra systrar, och blev firad hos dem! 

Ena systern hade bakat muffins, och den andra bullar, chokladbollar och tĂ„rta! Lyxigt va! 


SĂ„ kan man ocksĂ„ bli firad! ♥ Perfekt, nĂ€r hemmet Ă€r lite upp och ner... Men om det fĂ„r jag berĂ€tta en annan dag... 😏

4 kommentarer:

  1. En perfekt födelsedag med andra ord. Och jag tror minsann att hela slÀkten kan baka!? Grattis igen!
    Men... vad hÄller ni nu pÄ med? SpÀnnande.

    Kramar frÄn Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Grattis! DÄ fyller vi vÀldigt nÀra varandra :) September Àr en bra mÄnad pÄ mÄnga sÀtt...
    Skön torsdag till dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilken hÀrlig dag. Bad och systermys, kan inte bli bÀttre. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. GRATTIS i efterskott! Vi var i Visby igÄr, men Rolle Àr tillbaka idag igen. Han upptÀckte att vÀrmevakten till vÀxthuset hade sagt upp sig nÀr han skulle montera den idag. AlltsÄ legat inomhus och gÄtt sönder...typiskt! Det var 1 Är och 1 dag sen vi köpte den, men efter kontakt med Clas Ohlson sÄ sa dom att det var OK - fast det fanns bara 3 kvar i butiken. AlltsÄ fick han ge sig ivÀg. sjÀlv ska jag klippa grÀs.....
    KRAM och TREVLIG HELG/Susie

    SvaraRadera

Jag blir jÀtteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hÀlsning! Tack!