fredag 21 februari 2020

Go fredag på er!

Äntligen fredag igen! Eller äntligen och äntligen, veckorna går så himla fort så man hinner ju inte längta så mycket! Men ändå skönt o va ledig! Här står inte så mycket på schemat för en gång skull. Är ju i princip klar med dotterns rum, vi har gjort finliret nu i veckan, skall bara måla klart en spegel vi köpte nu i veckan, så skall jag fota sen. Hoppas på lite skönt väder, men det kanske är att hoppas för mycket... (sa hon bittert... 😣)

Sen är det helg innan lön, och det är inte billigt o renovera precis...suck, men vad är väl en bal på slottet... när man kan få ligga hemma i soffan och titta på mellon... 😆 

3 kommentarer:

  1. Ligga på soffan och kolla mellon är ju ganska så nice ändå. Jag var typ livrädd när jag skulle kola lönebeskedet efter sjukskrivningen. Tror jag avvaktar en månad till innan jag renoverar gästrummet. Kram och trevlig helg/ Pia

    SvaraRadera
  2. Jag tänker också ligga på soffan och kolla på mello, värsta latlördagen här (som vanligt!)
    Blåser som tusan ute och regnar, inget trädgårdsväder direkt...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Javisst går dagarna fort - idag är det lördag igen!
    KRAM/Susie

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!