onsdag 24 oktober 2012

Ut ur garderoben

Ja, eller vad man nu skall kalla det...hur som helst så fick jag en förfrågan av redaktören till Hus och Hem Trädgård, om att vara med som en av de gröna bloggarna som skickar ett vykort i höstnumret. Jag som ju har varit lite "blyg" och hemlig här på bloggen tvekade, för kruxet var ju att det skulle vara både bild på bloggaren och namn med.... Men hur det nu var så blev jag väldigt smickrad och kunde inte låta bli. Nu blir man väl ingen rikskändis direkt av att vara med i en trädgårdstidning *ler* och tur är väl det!

Nåväl, är ni nu supernyfikna på hur jag ser ut så får ni väl köpa tidningen =) För här sätter jag ingen bild på mig själv i fortsättningen heller!

18 kommentarer:

  1. Hahaha då ska jag rusa iväg och köpa den bara för att få se dig;))))
    Men vad skoj ändå!!! Klart man blir smickrad:) Jag är så glad för din skull ♥ Och du har ju så vacker trädgård så det är inte konstigt:)


    Kram Susanne

    SvaraRadera
  2. Hmm, det där var svårt. Vill jag veta, eller vill jag inte?
    Kul i alla fall för dig att bli tillfrågad. Sånt glädjs man åt.
    Hej från Törnrosa

    SvaraRadera
  3. Va !!! är tidningen redan ute !? Oj vad man blir nyfiken.Men även glad för din skull, tur du nappade på det, så himla roligt !
    Att du bara kunde hålla dig och inte berätta om det, det hade inte jag kunnat. Ett stort grattis till dig, för du gillar ju verkligen trädgård.

    SvaraRadera
  4. Men så jättekul! Måste bara köpa tidningen, nyfiken på dej så klart:) Och så är det ju kul med en trädgårdstidning jag faktiskt aldrig provat!

    Må så gott!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  5. Jag har läst ditt vykort! Jättetrevlig idé av tidningen tycker jag det här med minipresentationer av trädgårdsbloggar och personen bakom.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Min syrra är kändis, känn på den ni :-)))

    Ingela

    SvaraRadera
  7. Så roligt, grattis!
    Vacker höstplantering du visar!
    /Cika

    SvaraRadera
  8. Vad kul! men du har ochså ett vackert hem och en vacker trädgård. Kram Zinnia

    SvaraRadera
  9. Grattis vad roligt! Jag ska kolla efter tidningen när jag åker och handlar:)) Är ju nyfiken på hur du ser ut:)).
    Ha en fin dag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  10. Grattis, direkt från hjärtat
    Ha de gott

    SvaraRadera
  11. Va kul, dags att köpa tidning, grattis!

    SvaraRadera
  12. Nu har jag kollat in en liten gotländsk rosenknopp! Kul att se dej, du passar så väl in i bilden jag gjort av dej, go och glad:)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  13. Hej nu vet jag hur du ser ut,men varför har du gömt dig i garderoben,
    du är jätte gullig.Instämmer med föregående om gotländsk rosenknopp. Jag vill se dig mer,gärna "gosande" med söta katterna.
    / Eva

    SvaraRadera
  14. Fniss blir nyfiken måste köpa tidni gen..

    SvaraRadera
  15. Men va kul...måste ju köpa tidningen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  16. Men nu blev jag ju jättenyfiken!
    Den tidningen har jag kollat efter förut, men "min" butik här har den inte. Kanske måste göra en beställning från stan då... =)

    SvaraRadera
  17. Grattis! Jag var också en av de som kom med, jättekul grej tycker jag. Ha en fin helg, hälsningar Maria, Fröpåsen.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!