tisdag 14 januari 2014

Nu skall jag snart sluta tjata...

...om julen alltså, nu har jag nämnt julen i snart sagt varje inlägg sen innan advent, även på den här sidan nyåret... än är det julrosor, julklappar jag fått, blommor som ersätter tall och ris... ja precis! 
Men innan jag slutar tjata så måste jag ju visa fina kudden som jag fick av maken i julklapp!

Eller, ja, det stod att det var från honom på paketet, men det var jag som hade köpt den =) Man får väl inte vara dum, det går ju inte att bara önska sig en kudde liksom, de måste ju vara rätt kudde... och jag vågade inte chansa att han skulle hitta rätt...
Så, nu skall det väl vara sluttjatat om julen. Eller vill ni absolut att jag visar mina kökshanddukar jag fick i julklapp också...? =) 

Nu börjar ett nytt trädgårdsprogram på ettan, det får man ju inte missa! 

3 kommentarer:

  1. Mycket bra gjort av mannen att ge dig rätt kudde! Här hade jag fått göra precis som du om det skulle ha blivit rätt! Klart vi vill se handdukarna också!
    kram M.E

    SvaraRadera
  2. Snygg kudde! Hihi, ser gärna handdukarna också;)
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag tänkte väl det.........att du låg bakom inköpet ;) Snyggt! Du kan väl visa handdukarna också - behöver ju inte skriva att det var en julklapp ;) /kram Anette

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!