måndag 20 december 2010

20. Julveckan!




Nu är det inte bara julmånad, nu är vi i julveckan! Jag har fått undan en hel del i helgen, trots förkylning som kom i fredags...Granen är som sagt inhandlad, julklapparna är klara, ett bullbak och två sorters kakor och lite julgodis har hunnits med, och storhandel av julmaten fixade jag idag på förmiddan. I går kväll kände jag mig som en urvriden trasa, men nu kanske jag kan ta det lite lugnare de sista dagarna. Nu är det egentligen bara städning kvar, golvet just nu är mer likt stampat jordgolv... Det får bli i kväll eller möjligen i morgon. Ja just det, sill måste jag lägga in ikväll också, det får jag inte glömma! Nåt annat vi inte får glömma i kväll är Jul med Ernst klockan 20.00!
Nu har ni väl snart sett allt mitt julpynt, men skänken i matrummet har jag nog inte visat... :o)

4 kommentarer:

  1. Ett jätte vackert arraremang på din skänk. Gillar också silverfat , vitt , natur :-))Ja, Ernst får vi inte missa. Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina och stämningsfulla bilder!
    Önskar dig en fin julvecka!

    SvaraRadera
  3. Så snyggt och stämmningsfullt, så skulle jag vilja ha det, men här är ju fler som bestämmer....
    Ta det nu lite lugnt, så att du kan njuta av julen.

    Elisabeth

    SvaraRadera
  4. Fint du har gjort på brickan. Nu gäller det att njuta så mycket man kan.
    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!