söndag 4 augusti 2019

Min "farm"

Nu var det längesen jag hade några pälsklädda här på bloggen. Så här kommer ett inlägg med alla som kvalificerar sig i den kategorin.
Damerna först, och här ligger Myzan och myzer... På bordet förstås, det finaste man har sätter man ju på bordet, eller hur!😙
En till som ligger på bordet, lilla Elsa, som inte är så liten längre.
Stina håller sig i alla fall på golvet, men så är hon ju hund förstås, och som sådan vet hon sin plats. Även om hon börjar ta ut svängarna, med ålderns rätt. 13 år och hör nästan inget alls, och gör lite som hon vill. Vi har förut haft väldans pli på våra hundar, som t ex aldrig fått vara i vardagsrummet. Men där hittar man henne titt som tätt nu, och nej, vi orkar inte bråka med henne längre... 

Och där kommer herre på täppan, ingen mindre än Harry! 

Tuppen i hönsgården... Slö som få, vill helst slöa och slappa, och äta förstås... 

Och allra helst ligger han i hundkorgen bredvid Stina, så det här är en lite ovanlig syn, att han ligger på golvet och hon i korgen. För här är det nämligen katterna som bestämmer, och vill han ligga i hundkorgen så gör han det... 

Vill ni ha en daglig dos av mina pälsklädda varelser, så har Harry ett eget konto på instagram, där alla fyra syns förstås. Du hittar dem på  @_katten_harry_ 

3 kommentarer:

  1. Din fina farm... din flock! Så söta och vackra! Om jag bodde som du hade jag också en farm!

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Så fina de är din flock! Underbara bilder!
    Hälsningar Gunilla

    SvaraRadera
  3. Älskar att följa Harry och dina andra pälsklingar! :)
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!