måndag 12 april 2010

Feber och fynd

Det var tydligen jobbigt med resan till  Stockholm, för jag la mig sjuk när jag kom hem. Eller så var det dottern som smittade mig, för hon var sjuk i lördags och igår var det min tur med feber och lätt illamående hela dan. Idag är febern på väg ner, så jag kan nog gå på jobbet i morgon. Hoppas det, för jag har inte jobbat sen förra tisdagen, och så skall jag vara ledig igen nu på torsdag och fredag...
Förutom kläder i Stockholm så blev det även ett par små saker från Lagerhaus. Två små näckrosor som jag skall ha i ett vattenbad utomhus, och så en skål som man kan ha godis eller nåt annat smått och gott i! Det finns ju så mycket man vill ha egentligen, men nån skall ju bära hem det också... :o)

4 kommentarer:

  1. Fina grejer du köpt!
    Tråkigt att du blev krasslig, hoppas du kryar på dig snabbt!!
    Kram / Margot

    SvaraRadera
  2. Det är inte nyttigt att åka till Stockholm. du tålde nog inte luften där;-)
    Har man ingen bärhjälp så gäller det att välja små saker, och det du köpt är väldigt fina saker.
    Krya på dig, en gå inte för tidigt. Ingen är oumbärlig...
    Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Var rädd om dig i första hand--
    Fina saker blev det ju.
    Krya nu på dej
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  4. Stackare hoppas det går fort över inte alls kul att vara sjuk.. så söta de små näckrosorna var, Lagerhouse säger du.. japp då måste jag dit också när jag åker till Gbg nästa gång.. ha en bra dag..Kram/Moa

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!