måndag 10 oktober 2011

Stina

Foto: Thomas Tängefors
Nu är till och med jag stolt, våran Stina kammade hem segern i Segrarklass som det heter, på jaktprov på Öland i helgen. 1:pris med Cert och HP för att vara korrekt. Extra kul när det är från egen uppfödning, då blir till och med matte stolt! Och om allt går som det är planerat så blir det fler valpar till våren, för nu är det dags för Stina att säkra återväxten =)
(fin bild va? Och nej, den är ju förstås inte tagen på Öland, utan i Jämtlandsfjällen tidigare i höstas)
*******
Nu är jag lite ambivalent igen. Funderar på om jag skall ändra till bredare blogg så att större bilder får plats, sett att många andra har det så. Jag har i och för sig inte listat ut riktigt hur man gör, för att kunna få in liggande breda bilder? Är ju inte världens mest tekniska. Vad tycker ni andra? Vilket är mest lättläst/snyggast? 

9 kommentarer:

  1. Hi, hi , jag fattar nada av det där med storlekar o sånt ;)

    Ett underbart kort på er fina hund ser jag ialla fall!
    Grattis till utmärkelsen!!

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Grattis till en sån fin hund!
    Jaa du....sånt där förstår jag inte ett dugg av. Jag tycker ändå att din blogg är fin som den är, men det ska bli spännande att se hur du gör.
    Ha en fin fortsättning på veckan!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  3. Grattis till seger och till en urvacker vovve! Så roligt med valpar, har haft en kull efter Isa och det var jätteroligt... fast lite jobbigt också. Värst var ju när valparna skulle lämna oss, oj vilken separationsångest! Har fortfarande efter sex år kontakt med dem. Lycka till!

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  4. Glömde säga att ju bredare text desto mer svårläst.

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Ett stort grattis!! Så himla kul:) Bilden är otroligt vacker!!!!!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  6. Grattis!! Vad roligt! Jättefin hund du har. Bilden är fantastisk.
    Jag har gjort min blogg lite bredare just för att bilderna ska bli större och lättare att se.
    Jag gick in på Utforma, längst upp till höger, och sedan Malldesigner och sedan Justera bredder, men det vet du säker redan. Dock vet jag inte riktigt hur du får bredare liggande bilder.
    Kram från Maria

    SvaraRadera
  7. En helt otroligt vacker bild på en jättetjusig hund! Kul att ni ska ta valpar igen!!
    Santos är ju champion och avelshund, så kennelägaren ska ta tre kullar till på honom. När vet jag inte, beror ju på tillgång på rätt tikar. Jag får inte heller para honom med "vad som helst" utan efter dom här kullarna har hon fortfarande rätten att säga ifrån. Hon är både ordförande och avelsansvarig inom rasklubben så hon vet nog bäst, sen ska vi inte heller ha fler hundar - så det är helt OK!

    SvaraRadera
  8. En sån fin hund!
    Jag tycker att smalare text / bild är mer lättläst
    /Cika

    SvaraRadera
  9. Grattis Stina och till husse och matte. Va kul och vilken underbar bild.
    Hoppas det är bra med er. Vi syns till helgen.

    Storryssan

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!