lördag 26 januari 2013

Ordning och re(d)a

Ordning och reda är skönt, och jag har letat ett tag efter någon bra korg att förvara schampon och duschcremer i. Det blir ju så mycket lättare att städa om det inte står en massa lösa flaskor på badkarskanten. Jag hittade denna trådkorgen på Coppar, en av våra mysiga inredningsffärer här i stan. Samma dag var jag inne på Body Shop och de hade rea på min favoritdoft - Moringa - i badskum och duschcreme i storpack, så nu kan jag njuta länge!
På andra sidan badkarskanten står nu endast två flaskor kvar, lite mindre än det gjort förut alltså!

8 kommentarer:

  1. Vilken smart lösning för flaskor o dyl. Kan väl börja med att vi inte ens har ett badkar, men kan nog skryta med ett av de minsta "badrum som finns. Tyvärr går det inte att bygga till. En yttervägg på 2 sidor och en skorsten på en sida, nästa vägg är till hallen "pytteliten". Däremot har vi en "finingång" som aldrig används (längst bort på långsidan. Nu har jag gnällt färdigt !!!
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  2. Så bra och praktiskt med förvaring på badkarskanten. Ser snyggt ut.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Moringa är verkligen en favorit. Helt ljuvlig doft. Det ser så mysigt ut där i ditt badrum.

    Ha en fortsatt skön helg. Kram!

    SvaraRadera
  4. Så fint när grejerna är samlade på en plats. Ser ut att vara ett mysigt badrum. Kram Veronica.

    SvaraRadera
  5. Wow vilket fint badrum. Är det , det som ni gjorde nu senast? Ang. instagram: jag har ett program som heter camera + , finns i app store men det finns fler tror jag. Det här var det som dottern visade mig.Så du har instagram. Skulle vara kul att följa dig i så fall. Jag heter isklockan om du vill följa mig. Bara om du vill , inget tvång :)

    Kram

    SvaraRadera
  6. Just i dagarna njuter jag av långa varma bad i lägenheten.Det enda jag kommer att sakna är badkaret.Tur att vi har bastu / relax i nya huset !
    Roligt att hittat din fina blogg med mkt inspiration.tom blivit 100:e följare!
    kram *piah*

    SvaraRadera
  7. Denna vinter längtar jag ännu mer efter ett BADKAR!! Om jag hade ett skulle jag ha det precis så fint som du, med levande ljus och alla flaskor så ordningsamt i korgen:) Badskum... ett sånt vackert ord! Haleluja...

    Söndagskram Eva-Mari

    SvaraRadera
  8. Vad härligt att få ordning på saker och ting! Body Shop har många väldoftande produkter. Har ett Moringa Bodybutter men tycker att det doftar lite för mycket. Kanske skall jag skicka det till dig?! ;0)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!