måndag 8 april 2019

Compact living

Ny vecka och lite påskgult har hittat sig hit. Det är ju påsk nästa vecka, så man borde väl pynta lite, men här är lite småkaotiskt med golvslipning av vardagsrummet, med allt vad det innebär. Dvs att allt som normalt står i det rummet nu befinner sig i övriga huset. 

Bland annat står både soffan och en fåtölj tillfälligt här i köket. "Några" tyckte det var jättemysigt att ligga där ihop...♥ Och med så lite golvyta hade jag inte hjärta att vägra Stina att ligga i fåtöljen, så jag klädde in den med lite plädar som skydd... Får se om det blir problem sen när hon nu en gång har fått tillåtelse... men hon är så gammal, så jag tänker att det gör inte så mycket... 

Som sagt, vissa tycker det är väldans skönt att ligga där tillsammans... 

4 kommentarer:

  1. Åh, så mysigt de har det ihop! Men det där med golvslip... jösses så jobbigt innan det är klart. Men sen är det säkerligen värt varenda dammkorn.

    Ha det compact gott!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Önskar att vi också kunde komma till skott med golvslipningen. Jag får nöja mig med att glädjas åt er. Det kommer bli så fint. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Oj då förstår jag att du har lite att stå i just nu :) Sötaste i soffan också, ja de hittar de bästa platserna du :)
    Fin vecka till dig!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  4. Så befriande att vissa bara kan strunta i allt och mysa ihop mitt i uppståndelsen.
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!