söndag 19 april 2020

Någonting nytt

Ser ni nån skillnad på denna bild... 

...och denna? Just det samma katt, men annan tapet! 
🌸
Tja, vad skall man göra då, i dessa coronatider... Jag måste i alla fall ha något att göra, och när jag ändå hade målat köksluckorna, så var det väl lika bra att fortsätta med väggarna. Det var väl inget större fel på tapeten, den var ljus och lite trevlig, men det var lite spikhål och några fläckar, så jag bestämde mig för att det var skäl nog att få byta! 
Tapeten heter Thistle och är från Boråstapeter. En tapet jag hade som målbild när jag letade lägenhet i somras. Den skall jag ha i mitt nästa kök tänkte jag, och nu sitter den där! Nöjd! 

5 kommentarer:

  1. Draga mea,
    Foarte buna preocupare si mai mult de atat foarte frumos arata.
    Intotdeauna ceva nou ne face bine.
    Imbratisari, Mia

    SvaraRadera
  2. Fint! Vilken energi du verkar ha. Jag kommer aldrig till skott med tapetseringen av gästrummet. Suck! Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg! Och naturligtvis älskar jag färgerna ... som du nog förstår :)Ler när jag ser din katt. Exakt samma uttryck på båda bilderna.

    Ha en fin dag!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  4. Härligt och jag måste säga att jag gillar den nya bättre :) Fin katt också!

    Ha det gott! Carina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!