fredag 24 februari 2017

Månadens bild - februari

Sent omsider har jag krattat mig upp ur soffan, och öppnat datorn... Har legat sjuk både i går och idag... tycker faktiskt lite synd om mig själv, skulle varit på 80-talstjejfest i kväll... hade köpt lite attiraljer, axelvaddar, benvärmare och ett par färgstarka örhängen och hade sett fram emot en riktigt rolig fest - det är ju så sällan man får klä ut sig! Ja, ja... vad är väl en bal på slottet.... 😞
Nåväl, dags för månadsbilden för vabruari, äsch menar februari förstås 😏. Jag passade på att fota i onsdags, när det hade snöat på förmiddagen. För annars kan jag inte säga att den här bilden är speciellt representativ för vädret i februari, jag kan inte påminna mig så här på rak arm att vi har haft någon mer snö än den som kom då. Och inte stannade den länge heller, tror minsann att det redan hade töat undan mot kvällen. 

Tillbaka till soffan för mig, önskar er en trevlig helg!

9 kommentarer:

  1. Men så tråkigt att vara sjuk när du laddad för party! Hoppas att det inte blir långvarigt utan att du snart blir bättre.
    Vågar inte skriva trevlig helg här, utan nöjer mig med att se det fina vårljuset i ditt foto!

    SvaraRadera
  2. Näe så trist! Axelvaddar och allt :) Krya på dig nu, det blir fler fester...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  3. Trist att du missade festen, men blir man sjuk så blir man. Bara att gilla läget. Krya på dig!
    Ha en fin och lugn helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Attans så trist. Missa värsta festen och vara sjuk. Krya på dig. Kraam Pia

    SvaraRadera
  5. Trist med sjukdom och typiskt att det händer när det är något kul på gång. Nej det är inga stora förändringar i bild ute mellan januari och februari. Men fågelsången är intensiv och ljuset annorlunda :)

    Krya på dig! Carina

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att du blev sjuk, låter som en trevlig fest.
    Krya på dig /Marika

    SvaraRadera
  7. Så trist att inte kunna gå på fest när du laddat med kläder och allt! Stackars dig! Jag gillar också att gå på tema-fester och 80-talsfest var vi på för drygt ett år sedan. Det var så roligt! Hoppas att du får tillfälle att använda dina benvärmare en annan gång i alla fall!
    Ha det gott och krya på dig nu!
    Kram, Ann

    SvaraRadera
  8. Du går ut och fotar när det kommit snö och jag går ut och fotar om vi får barmark :)

    Det säger allt om olika zoner :)
    Men stackars dig som missade 80-talsfesten :(

    Hoppas du börjar må lite bättre nu så du kan njuta av sista dagen på helgen!

    //Veronica SandaCottage

    SvaraRadera
  9. Det har vel ikke vært den tøffeste vinter i manns minne! Ikke før har snøen lagt seg, så kommer regnet...
    God bedring!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!