lördag 16 november 2013

Ensam hemma




 Ja, det är precis vad jag är det. Det är inte ofta både maken och bägge barnen är iväg på fastlandet samtidigt (utan mig alltså) men idag är de det, fast på två olika håll. En tävlar i gympa och en spelar handboll, och en kör bil... Själv är jag alltså hemma och ser till djur och hem =) Har just bonat köksgolvet så jag tar en liten paus vid datorn medan det torkar. Måste säga att det kan vara riktigt skönt att vara ensam ibland (speciellt när det bara är en dag och man vet att de kommer hem sen!),  jag får så mycket gjort då! Det här blev visst en riktig rensar- och röjardag! Men oups, nu var visst klockan tre, dags för en fika! 

5 kommentarer:

  1. Helt ensam hemma är jag ganska sällan och väldigt sällan en hel dag. Kan vara skönt då och då men helst har jag alla samlade.
    Härligt att du hunnit med en del. Hoppas det gick bra i tävling och match. Här har sonen spelat handbollsmatch och de vann och han var nöjd med sin insats.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att hinna med mycket, hihi, det har inte jag gjort idag. bara fikat på stan och inte gjort något vettigt alls:)
    men det ser ju ut som nästan sommar på dina bilder! Inte kan man tro att det är mitt i november.
    jag är ingen ensamvarg utan gillar när alla är hemma.
    Ha det gott
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Jag fattar precis, här jobbar maken helg, sonen tillbringar sin tid med annat och jag fixar, trixar och njuter lite faktiskt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ensamma dagar behöver vi ha lite ibland känner sig så nöjd av allt som blir gjort då.
    ha en fin söndag
    kram Meta

    SvaraRadera
  5. You have make beautiful photos!
    Greetings, RW & SK

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!