torsdag 27 augusti 2015

Upp i det blå

Vilken utsikt hon har, min väninna som nästan bor "uppe i det blå". Hon bor i det höga huset ute på Snäck - Gotlands högsta med 13 våningar - och har tillgång till solnedgången, 365 dagar om året... från sin balkong! 

Långt bort i "fjärran" kan man se fler höga byggnader - vattentornet, domkyrkan och däremellan några bostäder av modernare snitt.
Själv är jag lite harig och får nästan svindel där uppe, men nog är det läcker utsikt alltid!  


Vi hade jättemysigt, vårt tjejgäng, där vi satt och åt och fikade medan solen gick ner. 
Och som vanligt bjöds det på en massa smarrigt - hon är ju en riktig mat- och bakmamma den här kvinnan! 

2 kommentarer:

  1. Visserligen kan jag njuta av vackra bilder, men bo där: Aldrig! Jag har ju höjdskräck och skulle aldrig kunna njuta utan svindel!! *fniss*
    Men trevligt verkar ni ha haft och någon enstaka gång kan man ju tänka sig att njuta av en sån fantastisk solnedgång!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Underbart med vårt "gäng" oavsett om vi ses i slott eller koja men visst ger denna utsikt lite extra fond till våra fina samtal <3
    Kram Namnen tillika medlem i GGJ

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!