tisdag 19 juni 2018

Välkommen på visning!

Ja, det trodde jag väl nästan aldrig att jag skulle få skriva, men nu är jag alltså med i Trädgårdsrundan på Gotland...! Idag klockan 15.00 är ni välkomna hem till mig, adress hittar ni här. 

Men vädret...?! Senast i går kväll var det en ljuvlig kväll, jag ville aldrig gå in, stilla och skönt, och så har det ju sett ut väldigt länge nu. Men i morse vaknade jag till storm (?), nåja - åtminstone rejäl blåst... typiskt, min trädgård gör sig bäst när det är stilla... 😆 Ja, ja, vädret är inte mycket att göra nåt åt... 


4 kommentarer:

  1. Men oj så roligt! Hoppas du haft en fantastiskt eftermiddag.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Lykke til, håper det gikk over all forventning i dag!

    SvaraRadera
  3. Vad spännande! Hoppas du känner dig nöjd!
    /Camilla

    SvaraRadera
  4. Jag tror du hade en superrolig gårdag! Kanske det gav mersmak till och med?

    Glad midsommarhelg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!