söndag 22 december 2019

Det ser mörkt ut...

....om man tittar ut! Årets kortaste dag idag, men i morgon vänder det och blir aningens längre dagar! Nu är inte mörkret något jag lider av, kan tycka att det är lite förlåtande och skönt när det är lite mörkt ute... Men inne vill jag ha ljust och det blir det ju inte riktigt så här års. Svårt att fota snygg bilder! Några har kommenterat och vill se mer bilder på mitt nya boende... Det kommer kära vänner! 

Men än får ni nöja er med små kik...här en bit av vardagsrummet, och korgstolen borta i hörnet har ni sett förut 😏 Granen är på plats, och ny julgransfot har jag införskaffat. Har ju haft en korg i många år, men det kräver en hink att stoppa granen i, med stenbumlingar ändå upp till kanten för att det skall bli stadigt. Men se några stenbumlingar flyttade jag inte med...😆 Och det lär nog inte bli några nya hitburna heller. Det var ju så lätt när jag hade ett hörn i trädgården där jag kunde förvara sånt, men nu har jag en pytteträdgård så där får jag använda centimeterna till viktigare saker, som pioner och sånt ni vet! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!