tisdag 24 december 2019

God Jul!

Här kommer årets julhälsning från mig och katterna. Som vanligt lite svårt att få till en bild på dem alla tre... Här ligger Myzan och kollar in granen lite från "ovan".
Och Harry håller sig på mattan... Trött efter att ha haft en rimkalender på sitt instagram... @_katten_harry_ om ni missat den...😜
Elsa var förstås inte lätt att få på en rosett... hon är liksom lite för busig för sånt, men med lite muta vid vattenkranen så gick det bra... ;) 


  
Från oss alla - tre katter och en "galen-katt-kärring" - till er alla -
En riktigt GOD JUL!! ♥

7 kommentarer:

  1. En riktigt fin jul önskar jag dig och alla pälsklingarna!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. God jul till dig och de dina!
    Både tvåbenta och fyrbenta. <3
    Kram Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. GOD JUL kära du! Hoppas du får en skön julhelg...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Det är ju fortfarande några dagar kvar av julen, alltså är det kanske OK om jag idag önskar GOD JUL och GOD FORTSÄTTNING.....
    KRAM/Susie

    SvaraRadera
  5. God fortsättning! Underbara bilder på dina fina katter <3
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Så otroligt söta de är under granen. Undrar vad som är så speciellt med julträdet... Min kisse har till och med min mage och husses famn till förmån för granen.
    Hoppas du haft en jättefin jul!
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!