onsdag 24 februari 2021

En ny kruka

Vad tycker ni, om ni nya kruka från Bergs Potter. Lite dyr, men det fick det vara värt...

Hahah, skoja bara! Hittade en kruka på loppis, för ungefär en tiondel i pengar! 

Tyvärr var den grisrosa (syns inte riktigt men det var den faktiskt...) Så jag rotade bland mina färgburkar i förrådet, och hittade en som kunde passa. 

Ta da! 
Blev ju bra tyckte jag! Som man kan ana har det ännu inte kommit upp några tavlor i det här rummet, där är jag sååå seg! Jag får be att få återkomma i den frågan helt enkelt! 😜

8 kommentarer:

  1. Ha ha jag gick på den! Bergs potter är fina men...dyra. FINT fynd och med lite färg blev den ju jättefin - bra tips där :)
    Onsdag igen och vi rullar på mot 1 mars! Äntligen!
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Det er ikke mye som skal til for å fikse på ting som en får tak i for en billig penge.

    SvaraRadera
  3. Vad fint! Jag är ju en novis vad gäller design ibland men jag googlade. Väldigt likt. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Snyggt! Ja, tänk vad man kan åstadkomma med lite färg.

    SvaraRadera
  5. Så snygg, så snygg! Jag blev lurad. Tänk så mycket lite fantasi och färg kan göra.

    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Jättefin! Lite annan färg kan göra susen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  7. Så fin den vart =D, tjusigt

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!