lördag 9 april 2022

Hej från mig!

Oj, vad tiden rusar iväg, och jag får som vanligt inga  blogginlägg ifrån mig, mer än högst en gång i veckan. Jaja, här är ett livstecken från mig i alla fall. Är inne i min renoveringsbubbla, tänker färgkoder och tapeter mest varje dag, sätter ner foten ena stunden när jag hittat en fin tapet, för att sen lyfta den nästa dag och tänka att nja, kanske skall kolla lite igen...  
Men nu tänkte jag prata om nåt annat än renovering. Så det får bli vädret då. Soligare mars har man väl aldrig skådat? Lite kyligt, men sol och fint!  

Men så gick vi över i april och med det slog även vädret om... Lagom när jag fått bort vinterdäcken blev det snö och busväder. 

Och snart är det påsk! Har inte pyntat något ännu, men lite påskliljor är ju ändå trevligt och piggar upp. Ja, men då så. Då hörs vi väl om en vecka igen då... ;)

5 kommentarer:

  1. Jag är själv dålig på att blogga just nu ... och jag har inga färgkoder ens att skylla på ;)
    Härligt låter det att vara inne i en renoveringsbubbla. Det ser också skönt ut att vara katt och njuta på ett soldränkt altangolv. Och ja, snart är det påsk. Påskliljor lyser i varje fall även om inte solen gör det.

    Ha det bra nu sås ses vi så småningom :)

    Kram och fin helg till dig!
    Anita

    SvaraRadera
  2. Satt just och funderade på hur det går för dig och renoveringen. Jag får väl vänta en vecka till minst då kanske. Ha en bra söndag. Snart påsk och inte blev det tapeter i mitt kök minsann. Jag lägger det på is. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. Jag kan avundas dig som kan ha tålamod att inte skynda. Det är min sämsta sida... jag använder mig av uteslutningsmetoden och väljer sen snabbt. Fungerar oftast bra. Min omgivning blir störd på att jag har svårt att vänta, haha! Påstår att de inte hinner med i svängarna.
    Ska bli roligt att se hur du väljer. Om du nu kommer till skott snart, tihi!

    Ha det bra i vädret. Oavsett hur det är.

    Kramar från Eva-Mari som försöker njuta av att klä om fåtöljen... långsamt.

    SvaraRadera
  4. Ja jag känner igen det där med bloggandet...det får bli som det blir! När vädret ändå var uruselt så hann jag måla om i matrummet. Väl värt och ack så mycket fräschare :)
    Ha en fin söndag och ha det gott!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!