tisdag 19 maj 2026

Känner ni doften?

Det är nu man önskar att bilderna kunde förmedla doft. Men om man har god fantasi kanske man kan förnimma den goda doften?

Jag tog en liten promenad igår, och såg att häggen hade slagit ut. Och igår på vägen hem från jobbet cyklade jag en liten omväg för att komma den här vägen igen. 

Kan någon trycka på paus nu? 

3 kommentarer:

  1. Om jag gör! Vi har en stor hägg i trädgården och en massa mindre runt gaveln på huset. Förföriskt! Jag trycker gärna på knappen om den fanns.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Ja det gör jag verkligen. Fast här har den snart blommat över. Ligger drivor av kronblad på lillstugans altan. Nu är det syrenernas tid. Trycker på knappen jag med. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  3. En härligt tid nu.
    Jag kan också tänka mig att trycka på pausknappen, men var tid har sin tjusning och det uppskattar jag.
    Ha det fint!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!