Det är nu man önskar att bilderna kunde förmedla doft. Men om man har god fantasi kanske man kan förnimma den goda doften?
Jag tog en liten promenad igår, och såg att häggen hade slagit ut. Och igår på vägen hem från jobbet cyklade jag en liten omväg för att komma den här vägen igen.
Kan någon trycka på paus nu?



Om jag gör! Vi har en stor hägg i trädgården och en massa mindre runt gaveln på huset. Förföriskt! Jag trycker gärna på knappen om den fanns.
SvaraRaderaKramar från Eva-Mari
Ja det gör jag verkligen. Fast här har den snart blommat över. Ligger drivor av kronblad på lillstugans altan. Nu är det syrenernas tid. Trycker på knappen jag med. Kraaam Pia
SvaraRaderaEn härligt tid nu.
SvaraRaderaJag kan också tänka mig att trycka på pausknappen, men var tid har sin tjusning och det uppskattar jag.
Ha det fint!