söndag 29 april 2012

Dags att välja valp

Åtta veckor går fort och nu är det inte många dar kvar med "gänget", husse tar de tre killarna och levererar dem på fastlandet i nästa vecka. Men först måste de chipas vid veterinären och därför måste köparna välja valp innan leverans, och det har de gjort efter våra foton. Kullen är dessutom väldigt jämn, ingen utmärker sig nåt nämnvärt åt nåt håll, så det är ju utseendet de får gå på i alla fall. Inte så lätt kanske - vilken hade ni valt?

"Hjärter", eller Loke som han kommer att heta, den mörkaste i gänget...


...eller "Lill-Bus" - numer Logopus Cacciatore (tror han skall kallas för Logo), något större än de andra och som snart kommer lyssna till norska kommandon...


...eller minstingen "Lilleman" - Lexus?

11 kommentarer:

  1. Jag hade valt Logo för han ser så lessen ut=)))). Fast dom är ju söta alla tre. /Knatten

    SvaraRadera
  2. Hei.

    de er jo så søte alle tre. Tror jeg hadde hatt store problemer med å velge:-)

    SvaraRadera
  3. Hjärtat är min favorit!
    Kram Namnen

    SvaraRadera
  4. Vad kloka och eftertänksamma de ser ut!!! Riktiga personligheter.

    Ha det gott!
    /Ruben

    SvaraRadera
  5. Åh vilka sötnosar, inte lätt att välja där:) Det blir säkert tomt nu när de försvinner!
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  6. De är ju super fina allihopa, men mitt hjärta slog ett extra slag när jag skrollade ner till den sista. Så sjukt söt!!

    SvaraRadera
  7. Dom är ju så söta alla tre men jag skulle nog tagit Loke... Hoppas du inte deppar alltför mycket när dom lämnar er... för visst är det rätt skönt att bli av med dom? Fast ändå så tar dom en bit av hjärtat med när dom flyttar till sina nya hem!

    Ha det bra fast det svider i hjärtat!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  8. Vilka sötnosar de är alla tre! Loke hade gärna fått flytta hem till oss:). Förstår att det blir tomt, men samtidigt skönt också.
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  9. De är ju jättefina alla 3 men Loke eller Lexus hade jag nog valt.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Jag hade valt den första, Mörk och mystisk! Kram Pia

    SvaraRadera
  11. Det går ju inte att välja !! Man vill ha alla ! :)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!