fredag 7 december 2018

Gran


Nej, ännu har vi inte skaffat någon stor riktig julgran ännu, än så länge får vi njuta av de små dikesgranarna. Jag tog in min stora Höganäskruka som jag haft ute i trädgården, men den var lite stor för en liten gran, men för två små granar funkade den! 



Ett sent inlägg denna fredagkväll. Så skönt med helg! Det är så mycket att göra på jobbet så jag är helt slut när jag kommer hem, jobbat över en hel del nu de sista veckorna... Nu skall jag pyssla och dona hemma i helgen. Baka lite julkakor tror jag, sånt som jag tycker är kul! 

2 kommentarer:

  1. Åhh så charmigt med granarna i kruset. Klart du ska baka, det är ju din passion. Jag ska baka jag med tänkte jag. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Vackert! Ja det enkla du vet...
    Ljuvlig urna också :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!