fredag 3 september 2021

Blommor och fika!

Blommor, och inredning... det är ju "mitt liv det se´" ... Och ett av mina nöjen, är att vandra runt på Linds Växthus, det går nästan inte att göra ett besök där som tar mindre än en timme, finns så mycket fint att se på, av både blommor och inredning. Nu har de sedan en tid tillbaka även fått ett café- och matställe, mitt inne bland det gröna. Jag hade inte testat det förut, men förra helgen var det dags! För fika är ju också ett intresse... 😏 Och fika i fina miljöer slår ju ännu högre! 

Och man sitter ju nästan som in en djungel...En djungel med mysig inredning. 

mmm, svårt att välja...


Här kan man både fika, äta mat och ta ett glas vin... Och så handla växter och inredning alltså. Hm, man kan nästan säga att det här stället har allt! 
Fredag igen hörrni - Trevlig helg! 

3 kommentarer:

  1. Åhh så mysigt ställe. Jag vill åka dit på direkten. Men det går ju inte. Tack för titten. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  2. Åh, ett sånt där ställe man inte vill lämna. Brukar tära på plånboken också. Undrar vad du hade med hem...

    Glad lördag!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Så mysigt ställe!! Vill se mer!! Just den typen av ställen har vi inte här runt Öland/Kalmar...
    Ha en fin lördag!
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!