måndag 19 mars 2012

Ögon!

Nu har de små liven öppnat ögonen! Så här söt är man då!

...fast det var lite jobbigt så vi tror vi sover lite till...

Annars ser det mest ut så här inne i valplådan. Ett gäng trötta och feta flodhästar/grisar/marsvin....(?) som ligger och jäser, och växer! Alla passerade kilot (var kring 350 g vid födseln) nu i helgen så mamma Stina har mat tillräckligt!

Nu får husse vara hemma några dagar med sina små. Matte sticker till El Stockholmo i två dagar och shoppar loss med systrarna! Tjohoo!

11 kommentarer:

  1. Så söta de är! Jag önskar dig en härlig dag! Zinnia

    SvaraRadera
  2. Men...vad söta . Blir alldeles såld...Ha det så trevligt med systrarna.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Vansinnigt söta - jag förstår inte hur du ska kunna lämna iväg några till sina nya ägare!
    Du skulle shoppa skrev du. Vanlig shopping; IKEA, Biltema, klädesaffärer osv. eller blir det ett besök på Zetas!?

    SvaraRadera
  4. Åh... jag bara suckar över hur söta dom är!!
    Ha det så trevligt!!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  5. T u r att dom redan är tingade!! Ha det så kul i Stockholm:)

    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  6. Sötingar, sötingar sött!! JAg skulle vilja gosa näsan hos dem.
    Ha det kul i "stan"
    KRam Ninne

    SvaraRadera
  7. Åh! Så gulliga. Ha en trevlig tripp till sthlm. Kram Pia

    SvaraRadera
  8. Å, de är såååå söta. Jag smälter totalt!!
    Ha en trevlig tur till storstaden!
    Kram Linda

    SvaraRadera
  9. Men gosingen då...så fina. Klart de ska ligga och jäsa...men det blir väl fart i valplådan om några veckor ;o)

    SvaraRadera
  10. oh så härligt att få se dessa växa ,,de är så gulliga så jag får ju valp längtan..
    ha ett gott med systrarna kram Monica

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!